HotAC: Mission: The Refueling Station, Part II Disable Sensor Net – SOLO verze

Další ze série starých reportů.

Mission Briefing: “The operatives onboard the HWK-290 you rescued have brought us some critical intel. The asteroid field they were investigating in the Argus system conceals an Imperial refuelling station. If we can capture this base, we would gain a welldefended stating area, deep in Imperial space.
However, the base is protected by an early-warning sensor net, which would give the Empire ample time to prepare against any attack we launch. Disable  it before we can strike!”

Primární úkol: Zničit síť senzorů.
Sekundární úkol: Lítat tak, aby se senzory zbytečně neaktivovaly a nepřivolaly Patrol sq.  – to je za 2XP

Každý senzor má:  3 Agility, 2 Hull, a Sensor Jammer

Tato operace byla docela jednoduchá.
Na začátku ze sektoru 2 startovala Alpha sq – (TIE Fighter), ze sektoru 5 Beta sq. (TIE Fighter)
Hned v druhém kole se mi podařilo na první útok zničit jeden senzor což do dalšího kola přivolalo Elite sq. (náhodný Imperiální stroj s Elitním pilotem – v mém případě přiletěl TIE Advanced) v druhém sektoru. Takže už tři na jednoho. Na konci každého kola se provádí test zbývajících senzorů ve hře (dle pravidel pro tuto misi, se hází určitým počtem útočných kostek a v podstatě nesmí padnout crithit). Jsou dva senzory na každého hráče, takže mě po tomto útoku zbyl jen jeden. Naštěstí jsem senzor neaktivoval. Pokud ano přiletěl by odněkud Patrol sq. (Elitní TIE Interceptor v počtu hozených critic hitů), což by byla další loď – několik navíc a -2XP.  Kliku jsem měl až do 4 kola kdy jsem zničil i druhý senzor.
Tím jsem operaci ukončil jako vítěznou.

“The sensor network is broken! All ships regroup with the main strike force and prepare to launch the assault. The refueling station will be ours!” +“Capture Refueling Station”

Tohle vítězství je diskutabilní. Operace je na 12 kol. Nikde se, ale nepíše, že se po zničení posledního senzoru musí bojovat a přežít. Např.: v následují misi – třetí a poslední z této operace je to doslova napsáno jako jeden z primárních úkolů.

V HotAC jsou TIE Fighters vždy se skilem pilota 2 a nemají žádné upgrady. Když do hry přichází jiný nepřítel, tak pilota nechám vždy vylosovat manželku z karet, které k dané lodi jsou v HotAC vydány.

Těším se na další misi, kdy se musí obsadit vesmírná „benzínka“. Útočná loď musí přistát v doku, vysadit komando a to musí obsadit velitelské centrum. Spousta nových věcí a pravidel. Teď jsem si jen tak zkoušel přistát v doku, což zase takový problém není. Problém jsou laserové turbo turety, které střílí až na vzdálenost 4. Pak taky štíty, které se musí zničit. Já jsem to sice dohrál až do konce, ale blbec jsem přistál v doku když byly štíty nahoře a zjistil to o dvě kola později.Takže jsem výsledky této hry anuloval. Vyzkouším to příští týden. Komentář napíšu i s fotkama.

Jinak tohle „rozšíření“ k X-WING je skutečně mazec. Stojí za to si s přípravou komponent dát práci. Musí být fakt mazec třeba v týhle misi hrát ve třech, ve čtyřech. V případě třech hráčů je na setapu v každé squadroně po třech TIE Fighterech. 6 senzorů náhodně poházených na některých z 12 asteroidů. Může se pak stát, že se pohybuje každý z hráčů třeba u dvou senzorů. Každý hráč pak musí na konci kola hodit tolika útočnýma kostkama kolik mu řeknou pravidla (zjednodušeně – čím blíž jste k senzoru tím víc kostek). Může se klidně stát, že bude házet naráz 6 a za každý CRIT se do hry narodí TIE Interceptor. Pokud se povede overlap přes senzor, tak je to za crit automaticky – tedy jeden nepřítel do hry. Já měl kliku a žádný crit nepadl.