The Forest of Eyes

Les očí je obydlen miliony cupitajících osminohých hrůz, známých jako pavouci požírající duše, tvorové, kteří se nekrmí masem, ale duchovní esencí svých obětí. A když armády bojují o kontrolu nad tímto prokletým dřevem, rojí se kolem nich další a další z těch ohavných arachnidů…


Včera se střetla armáda taťky Nurgla pod vedením Glottkina s armádou Stormcast Eternals, kterou vedl Lord Aquilor po jeho boku nemohla chybět Neave Blacktalon, která je proslulá v boji proti Nurglovým jednotkám. 
Cílem bylo obsadit a držet temný les plný protivných kousavých pavouků. V této krajině se potlouká i několik toulavých monster, pro kterého je každý nepřítel.


Hodnota objectives se v každém bitevním kole mění tak, aby představovala zamoření pavouků požíračů duší v lese. Na začátku každého bitevního kola, před určením, který hráč má první tah, se hodem D6 určí, který objective je zamořen duše požírajícími pavouky. Po určení zamořeného objectivu hráč, který vyhrál rozhoz hodí 2D6 pro každou jednotku v okruhu 9“ od zamořeného cíle. Je-li hod roven nebo větší než Bravery charakteristicky pro tuto jednotku, utrpí tato jednotka D3 smrtelných zranění.


První kolo začal Nurgle. Z ničeho nic se v lese objevil obr Gargant, který očividně požil, protože zmateně běhal kolem sochy Sigmara. Dvě hordy Chaos Warriorů logicky obsadili krajní body, přičemž jeden z nich byl infikovaný. Na střední bod se nahrnula jednotka 15 Blightkings v čele s Glottkinem, který se přes les hrnul jako lavina. Střelecká jednotka Vanguard Raptors, když viděla tuto horu masa a hnisu, s jakou rychlostí a elegancí proběhl lesem, s respektem ustoupila do bezpečné vzdálenosti. Genrál povolal z Azyru dvě jednotky Judikátorů, které měly za úkol dobít infikovaný bod, a držet Glottkina zpátky. Další jednotka povolána z Azyru byly Hunteři, kteří jistily druhou stranu lesa společně s Paladory a Knightem Vexilorem. Glottkin byl vážně zraněn což Raptorům dávalo trochu jistoty, že nebudou Glotkinem nastečovány. Wizzard poslal na jednu unitu Warriorů Celestian Vortex, který částečně rozmetalo jejich formaci, ale nijak bojovníky chaosu o držení bodu nepřipravilo. Na druhé straně se další jednotky Judikatorů včetně Heraldora a generála snažily ustřílet jednotku bojovníků, ti však držely strategický bod velmi houževnatě. Střelba v lese je obtížná a žádné vážné škody nebyly způsobeny.

Nurgle skóruje 3 body. Rázem se z tohoto místa vyrojí horda hladových pavouků a ukousaly jednoho Warriora.

Do druhého kola rozhoz o bod – bod se nepohnul. Obr dál pobíhá kolem sochy Sigmara. Kolo opět začíná Nurgle. Glottkin si zakouzlí a střelbou na ránu zabije Celestanta. Z bodů se logicky nehne. Střelecké jednotky Stormcastů zahájí palbu a snaží se oslabit jednotky na krajních bodech. Tentokrát je střelba účinnější, ale na skórování to nestačí.

Nurgle skóruje další tři body. A opět se dušežízniví pavouci snaží získat nějakou duši. Tentokrát moc úspěšní nebyly.

Ve třetím kole se bod s pavouky přesouvá na druhý kraj lesa. Obr se vzpamatoval a zaútočil na jednotku Blightkings. Jeho útok je překvapil. Obr zabil jednoho z nich a druhého si strčil do batůžku na horší chvilky. Nurgle takticky stojí a brání strategická místa. Glottkin se uzdravuje. Jednotky Stormcastů jdou na steč proti oslabeným jednotkám Warriorů a získávají onen hodnotný bod.

Stormcasti skórují 3 body. Stav tedy 6:3.

Po třetím kole jsme se dohodli hru z časových důvodů ukončit.

Po diskusi a předpovědi možných situací jsme se shodli, že by teoreticky vojska Stormcastů ve čtvrtém kole skórovala a tudíž vyrovnala. Páté kolo mohlo skončit skórováním na dvou krajních bodech a tudíž by to to bylo vítězství pro Stormcasty. Nebo v případě, přesunu pavouků na střed stolu by bylo vítězství na straně Nurgla.

Každopádně, ale zvítězilo přátelství!!!